پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تربت حیدریه

حوزه/ امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که شبکه های اجتماعی، فضای ناامنی را به وجود آورده است، گفت: دولتمردان با همراهی پلیس «فتا»، ولنگاری در فضای مجازی را کنترل کنند تا از شبکه های اجتماعی در محدوده حفظ حیثیت افراد جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی، صبح امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با بیان این که شبکه های اجتماعی، فضای ناامنی را به وجود آورده است، گفت: دولتمردان با همراهی پلیس «فتا»، ولنگاری در فضای مجازی را کنترل کنند تا از شبکه های اجتماعی در محدوده حفظ حیثیت افراد جامعه استفاده شود.  

امام جمعه تربت حیدریه گفت: حفظ و ارتقای امنیت در فضای حقیقی و مجازی حائز اهمیت است و حاکمان و دولتمردان باید در همه ابعاد آن با تعامل دوسویه بین مردم امنیت لازم را فراهم کنند.
 
وی تصریح کرد: امروز یکی از فضاهای ناامن کشور در شبکه های اجتماعی پدیدار شده و این فضا باعث شده تا به آبرو و حیثیت افراد جامعه آسیب جدی وارد شود.
 
رئیس مدرسه علمیه هراتی تربت حیدریه یکی از توطئه های جبهه نفاق در شبکه های اجتماعی را ترور شخصیت های برجسته نظام عنوان و اظهار کرد: روزی شهید بهشتی را ترور شخصیت کردند و وقتی به هدف خود نرسیدند به ترورفیزیکی این شخصیت ارزنده انقلاب دست زدند؛ امروز نیز این رویه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای دیگر شخصیت های نظام دنبال می شود.
 
وی ادامه داد: امروز اگر رئیس قوه قضائیه مورد هجمه و اهانت جبهه نفاق قرار گرفنه تنها به خاطر آن است که با جدیت و صلابت خود با پرونده های فساد برخورد کرده و خار چشم دشمنان نظام و اسلام شده است.

شایان ذکر است؛ صبحگاه نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه صبح امروز با حضور یگان‌های از تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه ۶۱ محرم سپاه، ناحیه بسیج و نیروی انتظامی در منطقه انتظامی تربت حیدریه برگزار شد و در پایان این مراسم از جانبازان، پیشکسوتان و خیرین حوزه امنیت با اهدا لوح سپاس و هدیه‌ای قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha