سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسلمانان میانمار

حوزه/ به همت موسسه امام خمینی (ره) و سازمان بسیج حقوقدانان استان قم ، همایش بررسی حقوقی فجایع ضد انسانی علیه مسلمانان در قم برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار ابراهیم سانی خانی ، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همین خصوص اظهار داشت: دکتر غلامعلی قاسمی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و معاون آموزشی دانشگاه قم و نیز دکتر مسعود اخوان فرد ، دکترای حقوق بین الملل از دانشگاه گلاسکو ، دو سخنران این همایش هستند که عصر روز دوشنبه هفته آینده مصادف با بیست و چهارم مهرماه در تالار همایش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی افزود: در برگزاری این همایش همچنین دستگاه ها و نهادهایی چون جامعه المصطفی العالمیه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شبکه جهانی ولایت، دانشگاه قم، شهرداری قم، خبرگزاری رسا، دانشگاه معارف اسلامی و سازمان بسیج اساتید استان قم مشارکت دارند.

سانی خانی همچنین گفت: هدف از برگزاری این همایش تبیین و بررسی راهکارهای حقوقی برای دفاع از مسلمانان مظلوم میانمار ، بحرین و یمن و دیگر مسلمانان مناطق دیگر است و اصل برپایی این برنامه نیز در راستای فرمایش مقام معظم رهبری می باشد که فرمودند برای حمایت از مسلمانان میانمار ، از جایگاه حقوقی وارد شوید.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha