جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای موسس حوزه علمیه امام صادق علیه السلام کوتنا قائمشهر مازندران

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی کار عمده علما را مرزبانی از دین و فرهنگ و حریم اهل بیت(ع) برشمردند و گفتند :علماي ما در سه موضوع از جمله تاسیس حوزه های علمیه، اداره امور مردم و جهاد، تلاش فراوان نمودند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای موسس حوزه علمیه امام صادق علیه السلام کوتنا قائمشهر مازندران بر شناخت علمای بزرگ تاکید کردند و گفتند: مازندران در طول تاریخ خاستگاه علمای بزرگ بوده و تشیع درمنطقه دارای سابقه بسیار طولانی است.

ایشان شخصیت های مثل ابن شهرآشوب، سعید العلماء، شریف العلماء، صاحب احتجاج، صاحب قصص العلماء و مرحوم آیت الله کوهستانی که هرکدام از ستارگان درخشان بوده اند را بسيار با عظمت دانستند و افزودند : آنها نه تنها از جنبه علمی بلکه از بعد تقوا و خودسازی بسياردر سطح بالا بودند.

این مرجع تقلید کار عمده علما را مرزبانی از دین و فرهنگ و حریم اهلبیت برشمردند و ادامه دادند :علماي ما در سه موضوع بیشتر کار می کردند، تاسیس حوزه های علمیه، اداره امور مردم و جهاد، که بزرگان علما در این مسیر تلاش فراوان نمودند.

 معظم له  در پايان از شخصیت  استاد سلیمانی کوتنای به عنوان یک عالم خدمتگزار که در اداره حوزه و تربیت طلاب موفق بودند تجلیل کردند و گفتند : شخصیت هايى مثل ایشان که در بلاد مشغول هستند و خدمت مي کنند را باید قدر دانست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha