جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ دینی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی بیش از ۷۰۰ نفر از طلاب و مبلغان حوزه علمیه استان لرستان در ماههای محم و صفر خبر داد .

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه خواهران مبلغ تا پایان ماه صفر در مساجد، مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و جلسات و محافل خانگی به تبیین فلسفه قیام عاشورا می پردازند، گفت: ارئه راهکارها و اصول تحکیم بنیان خانواده، اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با خرافات و بدعت ها در عزاداری اهل بیت (ع) و ارائه مشاوره های خصوصی به خواهران از جمله سرفصل های تبلیغی مبلغان در این ایام است .

وی با اشاره به اینکه ماه های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ دینی در بین مردم است، خاطرنشان کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی و اشاعه و گسترش این سبک در جامعه نیز از مسائلی است که مبلغان در این ایام به تبلیغ آن خواهند پرداخت .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه بیش از 130 جلد از کتاب «شهید اشک» بین مبلغان با هدف اثرگذاری اهداف تبلیغ توزیع شده است گفت: مبلغان با مطالعه در منابع این کتب و سایر کتب مرجع در زمینه های فوق به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) می پردازند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha