شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرهاد رهبر

حوزه/ برای از بین بردن مشکلات علمی، تولید محتوای آموزشی در عرصه علوم اسلامی و فرهنگی دانشگاه ها، همکاری حوزه و دانشگاه از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان گزارشی از فعالیت دانشگاه آزاد، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در آن مشکل داریم، محتوای آموزشی در مباحث علوم انسانی است.
وی با بیان اینکه برای از بین بردن این مشکل نیاز به همکاری حوزه با دانشگاه است، ابراز داشت: مسئله فرهنگ در دانشگاه ها از مسائل بسیار مهم بوده و لازم است برای بحث فرهنگ در دانشگاه ها فکری شود.
فرهاد رهبر خاطرنشان ساخت: برای رفع مشکلات فرهنگی در دانشگاه برنامه ریزی هایی انجام شده که از جمله آن این است که هر دانشجو در محل و منطقه خود مشغول به تحصیل شود.
رئیس دانشگاه آزاد کشور با تأکید بر اینکه در بحث محتوای آموزشی به مهارت افزایی دانشجویان توجه داشته و در صدد هستیم با مهارت افزایی، مشکلات شغلی جامعه را برطرف کنیم، گفت: مهارت آموزشی و دانش افزایی در این عرصه، چالشی جدی است و با این سیاست می خواهیم از مباحث آموزشی غیر ضروری جلوگیری نماییم.

وی تأکید کرد:‌ برای از بین بردن مشکلات علمی، تولید محتوای آموزشی در عرصه علوم اسلامی و فرهنگی دانشگاه ها، همکاری حوزه و دانشگاه از ضروریات است.
فرهاد رهبر در پایان تصریح کرد: مسئولین نظام همیشه و در همه حال علما و بزرگان را پدران معنوی خود دانسته و همیشه به دنبال آن بوده اند که با حضور در کنار علمای بزرگ، نیازهای معنوی خود را برطرف نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha