یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید مدیر حوزه اصفهان از مدرسه ناصریه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان از نزدیک با روند تبلیغ دین توسط مبلغین زباندان به گردشگران خارجی در مدرسه علمیه ناصریه آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد از نزدیک با روند تبلیغ دین توسط  مبلغین زباندان به گردشگران خارجی در مدرسه علمیه ناصریه آشنا شد.

در این بازدید مدیر حوزه علمیه اصفهان ضمن ابراز خرسندی از روند کار این مدرسه علمیه در مواجه با گردشگران خارجی و پاسخگویی به شبهات و سوالات توریست ها، بر ادامه روند کار با قدرت و توان بیشتر و تسریع در حمایت و تقویت این مدرسه توسط معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد.

در این بازدید برخی از لیدرهای تورهای گردشگری خارجی  از نزدیک با آیت الله طباطبایی نژاد صحبت و به ارائه نقطه  نظرات، پیشنهادات خود جهت تقویت عملکرد این مدر سه پرداختند از جمله آنکه پیشنهاد ارائه برنامه های دینی به صورت شبکه تصویری و رسانه ای در این مدرسه را به زبان های مختلف دادند.

لازم به ذکر است، هم اکنون مبلغین حاضر در این مدرسه علاوه بر پاسخگویی به سؤالات و شبهات و اجرای برنامه های تبلیغی متنوع برای گردشگران و هموطنان ایرانی، برای گردشگران خارجی نیز فعالیت های تبلیغی و آگاهی بخش مفیدی را متناسب با زبان و فرهنگ مخاطب خارجی در حال اجرا دارند.

فعالیت های انجام شده در مدرسه علمیه ناصریه به صورت مستقیم و هماهنگ با معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان است، البته این مدرسه چند سالی است که در زمینه تبلیغ اسلام برای گردشگر خارجی فعالیت هایی داشته، اما در حدود یکسال گذشته با عنایتی ویژه ای که  آیت الله طباطبایی نژاد به امر تبلیغ برای گردشگران (چه داخلی و خارجی) داشته اند، وضعیت مدرسه  بسیار رو به ترقی و تکامل رفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha