شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب سراب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: هدف اصلی تمام مسئولین مراکز حوزوی، دستیابی طلاب و روحانیون به دو گوهر علم و تقوا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمودی، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات در راستای شانزدهمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات، به نمایندگی از رئیس مرکز در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران شهرستان سراب، بستان‌آباد و میانه حاضر شد و از تلاش مسئولان، اساتید و طلاب ممتاز تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن اشاره به اهداف سفرهای استانی گفت: سعی ما این است تا در تمام حوزه‌های علمیه استان حاضر شده و خدمات مرکز را به سمع و نظر طلاب محترم برسانیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی به روند فعالیت روز افزون مرکز خدمات طی 26 سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مرکز در سال 1370 فعالیت خود را با ارائه خدمات درمانی آغاز کرد و امروز در بخش‌هایی مانند مسکن، درمان، قرض‌الحسنه، خدمات فرهنگی به خانواده‌ها و ... به طلاب خدمت‌رسانی می‌کند.
وی خدمات مرکز را هدفمند دانست و تصریح کرد: مرکز خدمات در ارائه خدمات بین طلاب ممتاز و عادی تفاوت قائل خواهد شد.
مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات ضمن تبیین فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: هدف از ارائه خدمات به طلاب و روحانیون، ایجاد آرامش نسبی در آنها جهت کسب معارف الهی است.
وی از تلاش دلسوزانه مسئولین و اساتید حوزه‌های علمیه تقدیر و اظهار کرد: آینده حوزه و طلاب محترم به شرطی روشن است که طلبه به خوبی درس بخواد و هدف اصلی تمام مسئولین مراکز حوزوی، دستیابی طلاب و روحانیون به دو گوهر علم و تقوا است.
وی آینده نظام جمهوری اسلامی را در گرو تأثیرگذاری و فرهنگ‌سازی طلاب و روحانیون دانست و خاطرنشان کرد: این جامعه نیازمند طلبه‌ای است که عالم باشد و بتواند شبهات را برطرف کند.
مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات به لزوم توجه به امور فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به نگاه ویژه رئیس مرکز خدمات به حوزه فرهنگی و تأیید امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خدمات فرهنگی در اولویت امور اجرایی این مرکز قرار گرفته است.
وی توجه به حوزه‌های علمیه خواهران را جزء اساسی‌ترین امور مقابله با تهاجم فرهنگی خواند و افزود: همه کارشناسان اذعان دارند که حضور خواهران در مجامع علمی و فرهنگی برای جامعه اثربخش خواهد بود.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین محمودی از اساتید، مسئولین و طلاب ممتاز این مدارس علمیه تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha