جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زیارت الحسین

حوزه/ کتاب زیارت الحسین علیه السلام با تخفیف ۷۵ درصدی از سوی مؤلف و ناشراز سوی مرکز نشر هاجر چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» کتاب زیارت الحسین علیه السلام نوشته حجت الاسلام سید محمدحسین میرباقری با هدف بررسی فضیلت زیارت سیدالشهداء از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شد.

این کتاب در دوفصل با عناوینی همچون «زیارت سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام» و «فضیلت سرزمین کربلا و اهمیت تربت سیدالشهداء علیه السلام» تهیه و تنظیم شده است.

فصل اول کتاب دربردارنده 11 باب با عناوین «خدای متعال و انبیاء و فرشتگان، آن حضرت را زیارت می کنند»، «زیارت آن حضرت با فضیلت ترین عمل است»، «اموری که انگیزه وسبب زیارت می باشند»، «کرامت زائر آن حضرت»، «کرامت زائر به هنگام مرگ و بعد از آن»، «آثار و فوائد زیارت»، «در چه فاصلۀ زمانی زیارت امام حسین علیه السلام را تکرار کنیم»، «زیارت امام حسین علیه السلام در زمان های مخصوص»، «آداب زیارت کردن»، «عزاداری در زیارت» و «زیارت از راه دور» می باشد.

«کربلا با ارزش ترین سرزمین نزد خداست»، «فضیلت تربت امام حسین علیه السلام» و «فضیلت فرات و آب آن» عناوین سه باب مطرح شده در فصل دوم این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب می خوانیم: امام صادق فرمودند: «روز قیامت منادی ندا می دهد: زوار حسین بن علی علیه السلام کجایند؟ گروهی که کسی جز خدای عزوجل تعداد آنها را نمی داند، بلند می شوند. پس خداوند می فرماید: شما از چه رو به زیارت قبر امام حسین علیه السلام رفتید؟ می گویند:خدایا، از روی محبت به رسول خدا ومحبت به امیرالمؤمنین و فاطمه زهرا سلام الله علیها، و از روی ترحم و دلسوزی بر مصائبی که بر او وارد شده است.

پس به آنها گفته می شود: اینان، محمد و علی و فاطمه و حسن و حسین علیهم السلام هستند. به آنها ملحق شوید. شما در بهشت در درجه آنها(و در نزد آنها) خواهید بود.

کتاب زیارت الحسین علیه السلام با شمارگان 2000 جلد در 120 صفحه و با قیمت 4000 تومان در قطع پالتویی روانه بازار شده که با تخفیف 75 درصدی از سوی مؤلف و ناشر به قیمت 1000 تومان تقدیم مخاطبان می شود.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن های 4-02537842543 تماس گرفته و یا به نشانی قم، بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه1 واحد 114 مراجعه کنند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha