جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهزیستی

حوزه/ حجت الاسلام شهسواری مشاور وزیر نیرو گفت: امروز ناهنجاری‌ها در جامعه کولاک می‌کند، فضای مجازی به همان‌انداز که مثبت است، خطر هم دارد و همه مرزها را برداشته و همه جا را درنوردیده، ما باید نسبت به تربیت فرزندانمان حساسیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام شهسواری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه اشتغال دغدغه اصلی کشور است، تصریح کرد: انتظاری که در این زمینه از علما وجود دارد این است که اول بپذیریم علی رغم شیطنت‌های استکبار هنوز مردم به روحانیون معتقد هستند و تریبون‌های نماز جمعه است که می‌تواند موضع عظیم مردم را در دفاع از نظام به صحنه بیاورد.

مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بایدنگرش مردم نسبت به اشتغال را در جامعه تغییر دهیم، گفت: مردم ما متدین هستند و یکی از کارهایی که ما می‌توانیم از تریبون‌های نماز جمعه در رابطه با اشتغال ایجاد دهیم، تغییر نگرش است که بایستی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یزد در بحث اشتغال و فرهنگ کار، از جمله استان‌هایی است که الگو بوده و هنوز هم هست، تصریح کرد: این که جوان ما به دنبال گرفتن مدرک دکترا باشد و بعد پشت میز بنشیند، فرهنگ نادرستی است که در جامعه ما رسوخ کرده است و لازم است ما این موضوع را در جامعه ترویج کنیم که نباید برای اشتغال به دنبال کار اتو کشیده باشیم.

حجت الاسلام شهسواری با تاکید بر اینکه جامعه بین‌الملل به دنبال این است که ناهنجاری‌های اجتماعی را در جامعه ما ترویج دهد و زمینه‌ای را فراهم کند که جوانان ما از فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور کند، گفت: امروز استکبار تمام توان خود را بر این موضوع گذاشته است.

مشاور وزیر نیرو خاطرنشان کرد: امروز ناهنجاری‌ها در جامعه کولاک می‌کند، فضای مجازی به همان‌انداز که مثبت است، خطر هم دارد و همه مرزها را برداشته و همه جا را درنوردیده، ما باید نسبت به تربیت فرزندانمان حساسیت داشته باشیم.

وی اظهار داشت: لازم است  از تریبون‌های نماز جمعه استفاده شود و برای آگاه‌سازی مردم نسبت به این ناهنجاری‌ها و خطرات ترویج آن در جامعه، تلاش کنیم.

این مقام مسئول به فعالیت‌های سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی امروز با پنج میلیون و 200 هزار نفر افراد تحت پوشش در حال فعالیت است و خوشخبتانه مردم تا به الان حمایت بسیار خوبی از افراد تحت پوشش این سازمان داشته‌اند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha