پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار شهردار قم با آیت الله حسینی بوشهری

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید برای مساله درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها فکر شود و آن‌ها به دنبال منابع جدید درآمدی باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار با دکتر سقائیان‌نژاد به رویکرد مدیریت شهری قم اشاره کرده و اظهار کرد: شهردار قم با نگاهی که دارد، با افقی روشن اقدامات خوبی را انجام داده است و در این راستا شاهد انتخاب مجدد او با اجماع توسط اعضای شورای پنجم بودیم.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اداره شهر قم مدت‌ها مورد بی مهری قرار گرفت و به همین دلیل سخت است تا این شهر به سرعت به تراز کلان‌شهرهایی همچون اصفهان و شیراز برسد، باید دولت سرمایه‌گذاری‌های کلان را برای شهر قم انجام می‌داد، اما این اتفاق نیفتاد و هنوز بخشی از زیرساخت‌ها در این شهر ایجاد نشده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: از دولت انتظار داریم که بودجه خوبی به مدیریت شهری قم اختصاص بدهد و موانعی برای سر راه شهرداری توسط دولت ایجاد نشود، مدیریت شهری قم باید ایجاد شهری را در تراز جمهوری اسلامی دنبال کنند.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل کارهای عقب مانده در شهر قم، اظهار کرد: مدیریت شهری باید با بودجه کنونی این کارها را تکمیل کنند، شهرداری قم باید با استفاده از تریبون‌های نماز جمعه و مساجد گزارشی از فعالیت‌های خودش را ارائه بدهد و مرتب این کار صورت بگیرد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اطلاع رسانی اهمیت زیادی در اقدامات اجرایی دارد و با پرداختن به این مساله موفقیت‌های شهرداری قم افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: دولت نباید نسبت به عقب ماندن حقوق نیروهای شهرداری در شهرهای مختلف بی تفاوت باشد، باید نیروهای خدمات شهری درآمد مناسبی را داشته باشند تا بتوانند خدمات مناسب را به مردم ارائه بدهند، هر چه شهرداری‌ها از دولت و مجلس مورد حمایت قرار بگیرند، سود آن به نظام جمهوری اسلامی می‌رسد.

امام جمعه قم، موفقیت شهردار قم را موفقیت تک تک شهروندان این شهر دانست و تصریح کرد: باید برای مساله درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها فکر شود و آن‌ها به دنبال منابع جدید درآمدی باشند، به خصوص که اکنون با وضعیت رکود در صنعت ساختمان مواجه هستیم.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: داشتن دغدغه در زمینه پرداخت حقوق کارمندان، شهرداری‌ها را از داشتن نگاه‌های کلان نگر بازمی‌دارد و جامعه مدرسین هر قدمی که بتواند برای کمک به مدیریت شهری قم برمی‌دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha