شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایلان اربعین

حوزه/ مدیر حوزه علیمه ایلام گفت: برای خدمت رسانی بیشتر به طلاب و روحانیون، زائر اربعین نیازمند حمایت های بیشتر مدیریت حوزه های علمیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» در دیدار با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور که در حوزه علمیه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و تردد زائران و عاشقان امام حسین(ع) حوزه علمیه ایلام با برپایی موکب در شهر مهران و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی و اعزام قریب به 50 طلبه به مهران و 10 طلبه به شهرستان دهلران برای خدمت رسانی به زائرین و پاسخ به مسائل شرعی و برپایی نماز جماعت در موکب‌ها اقدام کرده است.

مدیر حوزه  علمیه استان ایلام به برپایی موکب حوزه در میدان ارغوان شهر ایلام برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: تدارک سه باب منزل مسکونی برای اسکان طلاب و روحانیون زائر اربعین حسینی در مرز مهران از دیگر اقدامات انجام شده است که برای رفاه بیشتر پارکینگ‌هایی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادبیگی در پایان تصریح کرد: برای خدمت رسانی بیشتر به طلاب و روحانیون، زائر اربعین نیازمند حمایت های بیشتر مدیریت حوزه های علمیه هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha