شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: برخلاف همه سختی ها و تنگناهایی که تاکنون تجربه کردیم، بر این حقیقت اعتقاد داریم که اگر آمریکایی ها به منطقه بازگردند و قدرت حاکم شوند، برای ایران و اسلام هیچ ارزشی قائل نیستند.

آیت الله اعرافی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، گفت: مهم ترین پیام راهپیمایی  امسال این بود که نسل جدید ما سیاست های بین المللی و منطقه ای را به خوبی می شناسد و بر این حقیقت واقف است که تندی ها و خشونت های ترامپ نشان از شکست باطنی او دارد.

وی افزود: این حضور پر شور نسل جوان نشان داد که آنها از سیاست های خصمانه آمریکا آگاه هستند و در مقابل آنها تسلیم نخواهند شد.

مدیر حوزه های علمیه گفت: نسل جدید ما به این فرمایش امام راحل که ۵۰سال قبل فرمود،  رئیس جمهور آمریکا منفورترین افراد است اعتقاد کامل دارد.

امام جمعه قم در پایان گفت: ما برخلاف همه سختی ها و تنگناهایی که تاکنون تجربه کردیم بر این حقیقت اعتقاد داریم که اگر آمریکایی ها به منطقه بازگردند و قدرت حاکم شوند، برای ایران و اسلام هیچ ارزشی قائل نیستند و این امر مهم را مردم ما به خوبی و با عمق ضمیر خود درک می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha