جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با بیان این که حزب الله لبنان، اسلام حقیقی را به دنیا معرفی و در برابر استکبار مقاومت می کند، گفت: خداوند را شکر می کنیم که امروز سید حسن نصر الله که تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) است هم در برابر آمریکا و اسرائیل و هم در برابر وهابی هایی که اسلام را تحریف کرده اند ایستاده است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از آزادگان و جانبازان حزب الله لبنان در سالن محراب حرم مطهر با اشاره به اینکه آزادگان و جانبازان حزب الله لبنان سختی و شکنجه های فراوانی کشیده اند، اظهار داشت: دلیل سختی ها و شکنجه هایی که آزادگان و جانبازان کشیده اند، قرار گرفتن در راه اهل بیت (ع) است.

وی افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها در زمان حیات، نیز دچار مشکلاتی و سختی هایی بودند، از این رو ایشان به نوعی هم مهاجر الی الله و هم مجاهد فی سبیل الله هستند.

 تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: اکنون اگر شما دچار چنین زحمت ها و مشقت هایی هستید به این دلیل است که در مسیر اهل بیت (ع) و امام عصر (عج)، پیرو ولایت فقیه و رهبری سید حسن نصر الله هستید.

 وی دشمنان اهل بیت(ع) را سه گروه دانست و تصریح کرد: گروه نخست، افرادی که امام حسین علیه السلام را به طمع مال دنیا شهید کردند؛ گروه دوم، افرادی که علاوه بر جنگیدن و طمع مال دنیا سعی کردند آثار سید الشهدا(ع) را از از بین ببرند، که این گروه از گروه نخست خطرناک تر هستند و گروه سوم افرادی بودند که سعی در منحرف کردن اهداف امام حسین(علیه السلام) را داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: گروه سوم به جای امر به معروف و نهی از منکر به امر به منکر و به جای تبلیغ توحید به تبلیغ شرک می پرداختند؛ همچنین سعی داشتند مردم را به سوی دنیا دعوت کنند تا از آخرت خود غافل شوند و سعی در معرفی اسلامی داشتند که بیگانگان و مردم از او متنفر شوند.

 وی با اشاره به اینکه گروه سوم دشمنان اهل بیت(ع) در زمان کنونی هم وجود دارند، ابراز کرد: داعش، جبهه النصره و گروه های تکفیری دشمنان اهل بیت(ع) هستند و درصدد معرفی کردن اسلامی غیر از اسلام حقیقی می باشند.

 امام جمعه قم بیان کرد: اکنون وهابی ها، داعشی ها و گروه های تکفیری هر سه گروه را در خود جمع کرده اند که هم دوستان اهل بیت(ع) را می کشند، هم در صدد از بین بردن آثار اهل بیت(ع) هستند و هم دین را نابود می کنند.

 وی ادامه داد: بنی امیه در کربلا چنان دین را تحریف کرده بودند که هنگام سربریدن امام حسین علیه السلام تکبیر می گفتند، اکنون هم داعش و گروه های تکفیری هنگام سر بریدن شیعیان تکبیر می گویند.

 تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) با بیان این که باید با رفتار و عمل حسینی اسلام را به دنیا معرفی کنیم، تصریح کرد: خداوند را شکر می کنیم که امروز سید حسن نصر الله که تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) است، هم در برابر آمریکا و اسرائیل و هم در برابر وهابی هایی که اسلام را تحریف کرده اند ایستاده است.

 وی ابراز کرد: همچنین خدا را شاکریم که مومنین و رزمندگان به خصوص حزب الله لبنان، اسلام حقیقی را به دنیا معرفی و در برابر استکبار مقاومت می کند.

 انتهای پیام/ ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha