جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلیعه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت ۱۹۰ خواهر طلبه لرستانی در همایش «طلیعه حضور» خبر داد.

خانم سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که همایش طلیعه حضور طلاب جدید مدارس علمیه خواهران استان لرستان در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و حرم حضرت امام خمینی(ره) 24 تا 26 آبان ماه برگزار خواهد شد، گفت: در این همایش 190 طلبه جدید مدارس علمیه خواهران استان لرستان، با رسالت و وظایف تبلیغ آشنا خواهند شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: در این همایش خواهران سال اول تحصیل در حوزه با جایگاه و اهداف طلبگی،آداب طلبگی و ویژگی های نظام تعلیم و تربیت حوزه آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همایش طلیعه حضور هر ساله برای طلاب جدید به مدارس علمیه در اوایل سال تحصیلی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این همایش طلاب زیرنظر اساتید مجرب حوزه، در کلاس های اخلاق و برنامه های قرآنی با اهداف تبلیغ آشنا خواهند شد .

عزیزی در پایان زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مرقد مطهر امام خمینی(ره)، مسجد مقدس جمکران، دیدار با علماء و بزرگان حوزه، زیارت قبور شهدا، برگزاری ادعیه خاص همزمان با ایام پایانی ماه صفر و ... را از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای خواهران مدارس علمیه لرستان در همایش طلیعه حضور برشمرد.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha