شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به زلزله اخیر غرب کشور و جان باختن تعدادی از هموطنان در این حادثه اشاره کرد و گفت: زلزله اخیر مردم ایران را به شدت سوگوار کرد و با وجود کمک‌هایی که مردم به آسیب‌دیدگان داشتند، اما هنوز مواردی همچون پوشاک، چادر، وسایل گرمایشی، و ... مورد نیاز آنان است و باید به کمک زلزله زدگان شتافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز با حضور در ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) در سیمای مرکز قزوین با تسلیت رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: نزدیک به دو ماه مردم عاشق اهل‌بیت(ع) برای بهترین انسان‌های روی زمین به بهترین نحو عزاداری کردند و ان‌شاءالله خداوند به بهترین شکل این عزاداری‌ها را از همگی قبول کند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، عنوان کرد: امام راحل فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، زیرا ریشه تمام اتفاقات ناگوار و ناامنی‌هایی که در منطقه در حال وقوع است، آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان او از جمله رژیم جعلی صهیونیستی و سعودی، در منطقه است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که آمریکا دشمن ملت‌های مستقل و عامل شرارت و جنگ‌افروزی در منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق جهان است، ابراز داشت: نباید فراموش کنیم کسانی که در طول تاریخ به آمریکا اعتماد کردند، خیانت دیدند، زیرا آمریکایی ها می خواهند همه نوکر حلقه به‌ گوش آن‌ها باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله اخیر غرب کشور و جان باختن تعدادی  از هموطنان در این حادثه اشاره کرد و گفت: زلزله اخیر مردم ایران را به شدت سوگوار کرد و با وجود کمک‌هایی که مردم به آسیب‌دیدگان داشتند، اما هنوز مواردی همچون پوشاک، چادر، وسایل گرمایشی، و ... مورد نیاز آنان است و باید به کمک زلزله زدگان شتافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha