جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قوامی

حوزه/ حجت الاسلام قوامی گفت: به زودی برای حداقل یک هزار نفر از طلاب در سطح کشور برنامه آموزشی حوادث غیرمترقبه را خواهیم داشت که در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام قوامی امشب در جلسه ستاد حوزوی حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) و درگذشت هموطنان غرب کشور، اظهار داشت: تعریف کارکرد برای طلاب از ضروریاتی است که باید برنامه ریزی های لازم برای آن صورت بپذیرد تا در این مواقع بتوانیم از آن استفاده نماییم.

وی ابراز داشت: امداد و نجات، پاسخگویی به مسائل شرعی، راه اندازی مساجد، روانشناسی بانوان، کودک، شادی، توزیع وسائل کمک رسانی، حضور در بیمارستان ها، تعیین محتوا، سرکشی از مصدومان در بیمارستان ها و ... از جمله کارکردهایی است که روحانیت در زمان حادثه می تواند داشته باشد.

دبیر اجرایی ستاد حوزوی حوادث غیرمترقبه خاطرنشان ساخت: به زودی برای حداقل یک هزار نفر از طلاب در سطح کشور، برنامه آموزشی حوادث غیرمترقبه را خواهیم داشت که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر ترویجی دفتر اجتماعی-سیاسی حوزه های علمیه تصریح کرد: امروز آسیب های اجتماعی برای زلزله زدگان از معضلاتی است که حوزه علمیه خواهران به خوبی می تواند در آن وارد شود.

حجت الاسلام قوامی بیان داشت: گزارش های ارسالی از سوی مسئولان حوزه علمیه استان کرمانشاه می تواند کمک بسیار خوبی برای ما در پوشش خانواده های آسیب دیده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha