جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معیشت مردم

حوزه/ امام جمعه شاهین دژ گفت: چنان که مسئولین دولتی با عملی ساختن منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید داخلی، موفق ظاهر شوند و چرخ های اشتغال و تولید به حرکت درآید، می توان شاهد رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بود و از افزایش آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با بیان اهمیت توجه به ارتقاء معیشت و رفاه اجتماعی مردم، اظهار داشت: از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی با هدف ترویج آموزه های مناسب اسلام ناب محمدی پایه‌ریزی شده، بنابراین مسئولان باید به ارتقاء معیشت مردم که یکی از برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: توجه دین مبین اسلام به معیشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، چنانکه که در روایات آمده هر جایی که فقر وارد آن محل شود ایمان از آنجا خارج می‌شود.

امام جمعه شاهین دژ خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به مسئولان کشور تاکید فرموده اند که معیشت مردم باید در اولویت کارهای دولت و نظام قرار گیرد، زیرا دشمنان کشورمان پس از شکست از رزمندگان مقاومت در جبهه‌های نبرد، اینک به واسطه ایجاد مشکلات معیشتی، در فکر تهاجمی دیگر هستند که در این زمینه باید بسیار هوشیار عمل کرد.

حجت الاسلام فصیح نیا تصریح کرد: چنان که مسئولین دولتی با عملی ساختن منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید داخلی، موفق ظاهر شوند و چرخ های اشتغال و تولید  به حرکت درآید، می توان شاهد رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بود و از افزایش آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    باشه. به دولت میگم که برنامه ریزی کند.