جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بارگیری یکی از محموله های ارسالی طلاب به زلزله زدگان غرب کشور

حوزه/ فردای روزی که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد، فرزند سید علی پتوی شخصی خود را جمع کرد و گفت: بابا؛ یک پلاستیک بزرگ به من بده. علت این کار را از او جویا شدم؛ گفت: می خواهم ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام قوامی، یکی از طلاب حوزه علمیه قم خاطره ای از کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد که تقدیم علاقمندان می شود.

فردای روزی که زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد، فرزندم سید علی پتوی شخصی خود را جمع کرد و گفت: بابا؛ یک پلاستیک بزرگ به من بده.

علت این کار را از او جویا شدم؛ گفت: می خواهم پتویم را برای بچه های زلزله زده بدهم.

از این پیشنهاد او خوشم آمد و به او گفتم: پتوی خودت را نبر؛ پتوی نو دیگری که در منزل داشتیم به او دادیم و فردا با خود به مدرسه برد.

پس از این حرکت فرزند ما، مدیر مدرسه در تماسی تلفنی از این حرکت تشکر کرد و ظهر نامه ای از مدرسه به منزل ما آمد که در آن فراخوان عمومی برای جمع آوری اقلام و کمک های مردمی برای زلزله زده ها اعلام شده بود.

آن داستان گذشت و پس از چند روز آقای نادری، مدیر همان مدرسه پیامکی با این متن برایم ارسال کرد.

با سلام؛ جناب آقای قوامی؛ حسب الامر شما تعداد 82 پتو، دو میلیون و 450 هزار تومان پول نقد، 270 عدد لباس نو، 8 عدد چادر، 150 جفت کفش و مواد غذای دیگر در این مدرسه جمع آوری و از طریق تیپ امام صادق(ع) به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

اتمام پیام-     ۳۱۳/۳۵  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha