شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
  مسجد مقدس جمکران

حوزه/ با حضور ۲۵۰۰ روحانی استان قم، همایش منجی موعود به مناسبت نهم ربیع در جمکران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، ابراهیم صدوقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: این برنامه در شب شهادت حضرت با مداحی حاج محمدرضا طاهری و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی برگزار می‎شود.

وی افزود: به مناسبت نهم ربیع و آغاز امامت امام زمان (عج) نیز در روز دوشنبه 6 شش آذرماه نیز همایش منجی موعود با حضور 2500 نفر از طلاب حوزه با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و جامعه المصطفی(ع) برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی جمکران بیان کرد: سه شنبه شنبه صبح نیز یک صبحگاه مشترک در ساعت 8:30 با حضور مسئولان کشوری و لشکری با حضور منتخبان یگان‎های ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و طلاب و دانشجویان در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار می‎شود که عنوان آن، بیعت لشکریان امام زمان(عج) است که عهدنامه ای نیز در این مراسم قرائت می‏شود.

وی گفت: پس از نماز ظهر و عصر همایش 5 هزار نفری اعضای کانون‎های مهدوی دانشجویان سراسر کشور را همراه با جشنواره ادبی دانشجوی عهد است که در روز 9 ربیع برگزار می‎شود.

صدوقی با اشاره به به برگزاری همایش بزرگ عهد بیان کرد: عصر روز 9 ربیع مراسم عهد سربازی پس از نماز مغرب و عشا با حضور خادمان حرم مطهر(س) ... با برنامه‏هایی چون خطبه خوانی برگزار می‎شود؛ شام 9ربیع نیز سخنرانی و قرائت دعا توسط حجت‎الاسلام میرزا محمدی برگزار می‎شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اهتزار پرچم مسجد مقدس جمکران در روز نهم ربیع در برج میلاد خبرداد و گفت: رونمایی از پوستر نهم ربیع و برگزاری نمایشگاه مهدوی در فرودگاه امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‎های این روز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha