پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا مصطفی محمودی-امام جمعه پیرانشهر

حوزه/ امام جمعه پیرانشهر نابودی داعش را شکست سعودی ها دانست و گفت: آنچه که باعث شکست نقشه های شوم دشمنان اسلام شد، ایستادگی محور مقاومت در برابر حکومت جعلی و خودخوانده داعش بود.

ماموستا مصطفی محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه،  در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شکست داعش در منطقه شد؟، اظهار داشت: گروه تروریستی داعش توسط حکومت‌های فاسد منطقه همچون آل سعود و آل خلیفه و با پشتیبانی کشورهایی که دستشان به خون بسیاری از مردم جهان آغشته است همچون آمریکا، اسرائیل و انگلستان با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران تشکیل یافته بود.

وی افزود: این کشورها تصمیم داشتند تا از طریق این گروهک، محور مقاومت را در کشورهای مسلمانی همچون لبنان، سوریه و عراق از بین ببرند، اما غافل از اینکه رزمندگان اسلام با تکیه بر آنچه که پروردگار در قرآن کریم نصرت داده است با تمام وجود از اسلام واقعی محافظت خواهند کرد.

امام جمعه پیرانشهر در خصوص دیگر اهداف تشکیل داعش در منطقه، اذعان داشت: ایجاد خشونت و بدنام کردن اسلام از دیگر اهداف تشکیل داعش توسط حکومت های به اصطلاح مسلمان عربستان و امارات به همراه کشورهای غربی بود.

ماموستا محمودی خاطر نشان کرد: همان گونه که در قرآن کریم ذکر شده است، خداوند متعال با حفاظت از دین اسلام توسط مسلمانان حقیقی همچون رزمندگان مقاومت هرگز به مشرکان اجازه نخواهد داد که به خواسته های شوم خود دست یابند، و امروز آنچه را که پروردگار نصرت داده بود ما به چشم خود مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: داعش با راه باطلی که در پیش گرفته بود، به خیال خود تصمیم داشت که خلیفه جدیدی را در منطقه خاورمیانه به کرسی بنشاند ،اما این تفکر اشتباه نیز به یاری خداوند و تلاش رزمندگان اسلام به نابودی ختم شد.

امام جمعه پیرانشهر همچنین تصریح کرد: خبر پیروزی روزهای اخیر محور مقاومت باعث شد تا تمامی ملت های آزادیخواه، مسلمانان حقیقی و زخم خوردگان از داعش، آن را به عنوان بهترین خبر سال های اخیر خود بدانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha