جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام حاج صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی ، احیاگر و پاسدار ارزش های دینی و انقلابی در جامعه ماست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته بسیج ابراز داشت: بسیج و بسیجی در خدمت اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است که صد البته در درون خود پاسدار و احیاگر ارزش های دینی نیز است.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان ، امروز شجره طیبه بسیج فراتر از مرزهای ایران اسلامی در منطقه و دنیا شناخته شده و هرروز برکات و دستاوردهای بیشتری از آن در عرصه‌ها و زمینه‌های گوناگون شاهد هستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: رمز توفیق بسیج، ولایتمداری، اخلاص در گفتار و عمل، مجاهدت خستگی ناپذیر و تلاش مستمر در مسیر تحقق اهداف الهی است چه آن که در سایه خداباوری و خودباوری بسیاری از کارهای غیرممکن را به سرانجام مطلوب می رساند.

وی همچنین بیان داشت: همچنین خدمت به آحاد ملت شریف و بصیر ایران به ویژه قشر محروم و مستضعف جامعه از جمله رسالت های بسیج است که به لطف الهی در این خصوص نیز بسیجیان نمره قبولی را دریافت کرده و به طور خاص در مصیبت زلزله اخیر کرمانشاه سپاه و بسیج، درخشش خوبی در امر خدمت رسانی به مردم و کاستن از آلام و مشکلات مردم زلزله زده داشتند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha