شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اولین نشست خبری سخنگوی حوزه های علمیه

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین رفعتی گفت: اقدام تروریستی مسجدالروضه در شمال صحرای سینای مصر به شدت محکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی، سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حادثه تروریستی چند روز گذشته در مصر اظهارداشت: حوزه های علمیه سراسر کشور و جامعه روحانیت و طلاب علوم دینی اقدام تروریستی مسجد الروضه در شمال صحرای سینای مصر را به شدت محکوم می کنند.

وی افزود:این روزها ملت مسلمان مصر به واسطه یک حادثه تروریستی، عزادار و سوگوار در به شهادت رسیدن و قربانی شدن تعدادی از مسلمانان کشورشان می باشند، مسلمانانی که در حال عبادت و اقامه نماز مورد حمله تروریستی واقع شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه اظهار داشت: ما علاوه بر محکومیت این جنایت بزرگ که منجر به شهادت جمعی از مسلمانان در کشور مصر شد، نسبت به اقدامات تروریستی توسط پس مانده های داعش در کشورهای اسلامی به ویژه افغانستان و مصر و لیبی هشدار می دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین رفعتی بیان داشت: مسلمانان جهان باید مراقب این دسیسه ها و توطئه های شوم باشند و با همه توان و وحدت کلام به مقابله با تروریست ها و جریان داعش بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: باید با وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام انتقام این تروریست ها را از موسسین داعش یعنی آمریکا و صهیونیست ها و سعودی ها گرفت و با دسیسه اربابان داعش مقابله کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha