جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی با بیان اینکه داعش تمام شده ولی تفکر داعشی هنوز تمام نشده است، گفت: داعش در حوزه فیزیکی کاربرد خود را از دست داده است، ولی در حوزه فرهنگی چندین برابر گذشته سرمایه‌گذاری می کند و تفکر تکفیری خود را با تمام توان تبلیغ خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی امشب در مراسم گرامیداشت آغاز امامت حضرت بقیةالله (عج) و شكرانه پيروزی محور مقاومت بر ایادی استکبار در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه مدت زمان امامت امام حسن عسکری(ع) شش سال بیشتر نبود، ولی این سال‌ها بسیار با برکت بود گفت: در این ایام تمام مردم شیعه و سنی و حتی غیرمسلمانان از آن حضرت حداکثر استفاده را می‌بردند.

وی به برخی سخنان اهل سنت در مورد عظمت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: یکی از اهل تسنن که هم‌عصر امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) بود به نام جاهد در کتاب رسائل خود می‌نویسد به قدری جایگاه امام عسکری(ع) و پدران بزرگوارشان در عدالت،تقوا و شجاعت بلندمرتبه است که در تاریخ بشریت چنین دودمانی در میان عرب و عجم دیده نشده است و تاریخ سراغ ندارد.

مدیر شبکه جهانی ولایت بیان کرد: خیلی‌ها کوشیدند نور اهل‌بیت(ع) را خاموش کنند و آنان را به زاویه بکشانند اما خداوند این دودمان را برتری داد و مقام آنان را بالا برد.

وی ابراز داشت: بنی‌امیه و بنی‌عباس تمام تلاش خود را به کار بردند بر اینکه فضائل ائمه(ع) را مخفی کرده و از کتاب‌ها حذف کنند ولی در کار خود ناکام ماندند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی قزوینی به تلاش‌های امام حسن عسکری(ع) برای آماده‌سازی جامعه در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: شیعیان نزدیک 260 سال با ائمه مأنوس بودند و ائمه (ع) پناهگاه آنان بود ولی تقدیر الهی چنین رقم خورده بود که بعد از سال 260 هجری جامعه تشیع از امامشان دور باشند.

وی تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) تلاش بسیاری برای آماده‌سازی مردم داشتند و زمانی که به ایشان عرضه داشتند که امام (ع) بعد از شما کیست و آیا این سلسله امامت بعد از شما قطع می‌شود، امام خواصی از شیعه را جمع کردند و وجود مقدس حضرت مهدی(ع) را به آنها نشان دادند و معرفی کردند.

مدیر شبکه جهانی ولایت، پاسخگویی امام حسن عسکری (ع) به شبهات را یکی دیگر از ویژگی‌های آن امام همام عنوان کرد.

وی گفت: امام حسن عسکری(ع) فرمودند، اگر در دوران غیبت فرزندم علما و اندیشمندانی نباشند که از مذهب تشیع دفاع کنند و به شبهات پاسخ گویند مردم از دینشان منفک می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی عنوان کرد: امروز شاهد فعالیت دشمنان در فضای مجازی هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری، فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است.

وی تصریح کرد: با این امواج شبهاتی که امروز از طریق رسانه‌ها فضای مجازی راه‌اندازی شده است یکی از رسالت‌های ما پاسخگویی به شبهات است.

مدیر شبکه جهانی ولایت با بیان اینکه داعش تمام شده ولی تفکر داعشی هنوز تمام نشده است، گفت: داعش در حوزه فیزیکی کاربرد خود را از دست داده است، ولی در حوزه فرهنگی چندین برابر گذشته سرمایه‌گذاری و تفکر تکفیری خود را با تمام توان تبلیغ خواهد کرد.

وی افزود: ما در حوزه فرهنگی باید چندین برابر حوزه نظامی و فیزیکی آماده مقابله باشیم تا جوانان ما را فریب ندهند و عقاید آنها را متزلزل نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی به انحراف‌هایی که در مهدویت انجام می‌شود مانند پدیده احمدالحسن اشاره کرد و گفت: احمدالحسن فردی است که مدعی شده فرزند حضرت مهدی (عج) است و آمده زمینه ظهور پدرش را فراهم کند و متأسفانه عده‌ای از افراد جاهل و نادان فریب این شیاطین را خورده‌اند.

وی ابراز داشت: بارها در شبکه جهانی اهل‌بیت اعلام کرده‌ام و در این فضای مقدس نیز اعلام می‌کنم که حاضرم با طرفداران این فرد مناظره کنم. این تفکرات را آمریکا و صهیونیست راه‌اندازی کرده است و رهبران آنها توسط منافقین حمایت می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی از شبهات روز، ظهور این پدیده‌هاست و امیدواریم سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) در حوزه علمیه و دیگر عزیزان در سپاه و بسیج در برابر این شبهات قیام کنند و به صورت کوبنده پاسخ گویند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha