جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان قزوین گفت: ما مکلفیم به نسل امروز این روحیه را انتقال دهیم و برای آنان بازگو کنیم که عامل پیروزی انقلاب، ولایت پذیری و دشمن شناسی بود و امروز هم ولایت پذیری و دشمن شناسی ضرورت کار است، اما قالب کار فرق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  علی اکبر محمدیان، صبح  امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه به موضوع بصیرت افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: بصیرتی که اسلام و قرآن بر آن تاکید کرده و در تعلیم و تربیت اسلامی به آن بسیار توجه شده، باید در کتاب‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که امروز باید بصیرت سیاسی داشته باشیم و دشمنان نظام و انقلاب را بشناسیم، افزود: بصیرتی که اسلام و قرآن بر آن تاکید کرده و در تعلیم و تربیت اسلامی به آن بسیار توجه شده باید در کتاب‌ها مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه بصیرت نیاز امروز جامعه اسلامی است، تصریح کرد: امروز طلاب و روحانیون در خط مقدم بصیرت افزایی قرار دارند، لذا باید بتوانیم با بصیرت مسائل و حوادث را به درستی بشناسیم و بدون حب و بغض آن را تحلیل کنیم و در زمان درست به وظیفه خود عمل نماییم.

 وی به مسئله دشمن شناسی اشاره کرد و بیان داشت:  اولین وظیفه‌ای که مقام معظم رهبری از جوانان انتظار دارند شناخت و شناساندن اسلام واقعی است، براین اساس آنها وظیفه دارند که توطئه‌های دشمنان و استکبار را خنثی کنند.

حجت الاسلام محمدیان اظهار کرد: ما مکلفیم به نسل امروز این روحیه را انتقال دهیم و برای آنان بازگو کنیم که عامل پیروزی انقلاب، ولایت پذیری و دشمن شناسی بود و امروز هم ولایت پذیری و دشمن شناسی ضرورت کار است، اما قالب کار فرق می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha