سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاد محمد علی مجاهدی

حوزه/ استاد مجاهدی، گفت: هفته وحدت سبب کم‌رنگ شدن بسیاری از انحرافات، کج‌تابی ها و گزافه گویی هایی می شود که به تدریج در متن تاریخ اسلام و تاریخ اهل تسنن و تشیع پدیدار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمدعلی مجاهدی شامگاه جمعه در مراسم شب شعر رحمت و وحدت که در آستان کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه وحدت از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اکنون که دشمن نقاب از چهره خود برداشته است، نباید ساکت بنشینیم و بگذاریم انحرافی در اسلام ناب محمدی پدیدار شود.

وی با بیان اینکه باید شیعه و سنی در برابر دشمنان متحد شوند، افزود: برپایی هفته وحدت یکی از ابتکارات مبارکی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته تا در بین مسلمانان جهان ارتباطی برادارانه و وحدت شکل بگیرد.

پدر شعر آیینی، عنوان کرد: هفته وحدت سبب کم‌رنگ‌ شدن بسیاری از انحرافات، کج‌تابی‌ها و گزافه گویی هایی می شود که به تدریج در متن تاریخ اسلام و تاریخ اهل تسنن و تشیع حضور پدیدار شد.

وی با بیان اینکه اگر شیعه و سنی ید واحده باشند، دشمن هرگز نمی تواند در صفوف آنها رخنه پیدا کند، خاطرنشان کرد: باید به هفته وحدت توجه ویژه ای داشته باشیم تا مسلمانان ابزار دست دشمنان دین قرار نگیرند و نیز شاهد رضایت‌مندی خداوند قرار گیریم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha