پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولید مستند داستانی «دعوتی»

حوزه/ مستند داستانی «دعوتی» به کارگردانی حجت‌الاسلام امینی موحد و تهیه‌کنندگی مرتضی جعفرزاده تهیه و تولید شد.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ساخت مستند داستانی «دعوتی»، اظهارداشت: این مستند تلاش‌های خانواده‌ای اهوازی که در ایام اربعین در طرح ضیافت زوار شرکت نموده و در منزل شخصی خود از زائران تازه از راه رسیده‌ی کربلا در ایام اربعین، پذیرایی می‌کردند را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به این نکته که خانواده های زیادی در طرح ضیافت زوار مشارکت داشتند، تصریح کرد: در طرح ضیافت زوار، مردم ولایتمدار و خونگرم اهواز زائرانی را که از شهرها و استان‌های دیگر به سفر اربعین مشرف می‌شوند را در راه بازگشت از سفر کربلا میهمان خانه‌های خود می‌کنند تا پس از استراحت و پذیرایی راهی منازلشان شوند.

مسئول شبکه رسانه ای صف، ادامه داد و افزود: هر یک از خانواده‌هایی که در منازل شخصی خود از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند، شرح حال بسیار جالبی دارند که مستند «دعوتی» تنها تلاش‌های یکی از این خانواده‌ها را به تصویر کشیده است.

حجت الاسلام امینی موحد، با تاکید بر لزوم حمایت فیلم‌سازان و مستندسازان انقلابی از طرح‌های خودجوش مردمی، اظهارداشت: تولیدات رسانه‌ای چنان قدرتی دارند که می‌توان از طرح‌های خودجوش مردمی، جریاناتی عمیق و تاثیراتی شگرف در عمق اجتماع ایجاد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه مستند «دعوتی» نخستین تولید پیرامون طرح ضیافت زوار است، گفت: إن شاءالله در سال‌های آینده نیز تولیداتی متفاوتی پیرامون طرح ضیافت زوار خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha