پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی، توجه خانواده های طلاب به تهذیب و علم را مهم دانست و گفت: انتظار می رود همسران طلاب در این دو بعُد از همسران خود مطالبه گری کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملکی پیش از ظهر امروز در همایش کلاس های معارف ویژه همسران و خانواده های طلاب که به همت اداره امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه که در مدرسه علمیه معصومیه(ص) قم برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان کلاس های معارف  گفت: از خدای سبحان قدر دانیم که در جبهه حق قرارگرفته ایم، ولی در این جبهه قرار گرفتن دارای هزینه هایی است و خیلی از افراد که در این مسیر قرار گرفته اند، هزینه داده اند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه عنوان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها تبیین مبانی دینی، اخلاقی و ترویج آن در بین خانواده های طلاب و سپس در میان آحادجامعه است.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(ص) اظهارداشت: این نوع کلاس ها برگزار شده تا خانواده متدین گرفتار عقائد باطل و توده های انحرافی نشوند و همین خود مسئله مهم است و باید قدردان بود، ولی قدم بعدی این است که برگزاری کلاس ها طوری باشد تا خانواده احساس راحتی کنند و تلاش هم این است.

این کارشناش مذهبی افزود: به عنوان مسئولیتی که برعهده دارم، تلاش کردم درس اخلاقی با حضور مرجع عالی قدرآیت الله العظمی مکارم شیرازی و با موضوع درس اخلاق و ارائه مشاوره و خانواده برای خانواده طلاب برگزار شود و این کار با پی گیری زیاد صورت گرفت و در مراحل بعدی به دنبال این هستیم این مسئله در مناطق دیگر هم  مانند شهرک های مهدیه و پردیسان برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، توجه خانواده های  طلاب به تهذیب و علم را مهم دانست و گفت:  انتظار می رود همسران طلاب در این دو بعُد از همسران خود مطالبه گری کنند.

 

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha