جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام دبیری فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام دبیری فرد، تبلیغ در فضای مجازی را یکی از سیاست‌های کلان دفتر خوزستان عنوان کرد و گفت: تبلیغ در فضای مجازی و رصد شبهات فرق ضاله یکی از عمده فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضای دفتر و دیگر مبلغان است که آثار مطلوبی در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، رئیس پیشین دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست این مجموعه، با اشاره به نیازسنجی‌های صورت گرفته در استان، در خصوص حل معضلات فرهنگی و ‌اعتقادی، اظهار داشت: آیین‌نامه‌هایی که از قم صادر می‌شد، بیشتر متناسب با فضای شهری قم بود؛ به همین دلیل، یکی از اصلی‌ترین کارهایی که در ابتدای دوران مدیریت انجام دادیم، بومی‌سازی همه آیین‌نامه‌های دریافتی از قم متناسب با وضعیت و موقعیت داخلی خوزستان بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال های گذشته، بیان داشت: اعزام مبلغ به دورترین نقاط تبلیغی استان، اعزام طلبه و روحانی به مدارس تحصیلی سطح استان، برگزاری جلسات پاسخ به شبهات در مساجد، اعزام تخصصی به نقاط کلیدی استان، برگزاری دوره‌های بلندمدت و ... بخشی از برنامه‌های اجرا شده از سوی این دفتر بوده است.

حجت‌الاسلام دبیری، در ادامه از برگزاری بیش از ۴۰ هزار جلسه پرسش و پاسخ در مدارس تحصیلی استان خبر داد و افزود: پس از سازمان‌دهی مبلغان، مقرر شد که اعزام‌هایی هفتگی به مدارس تحصیلی صورت گیرد و بدین ترتیب، هر ساله بیش از ۴۰ هزار جلسه پرسش و پاسخ در مدارس ابتدایی و دبیرستان اجرا می‌شود.

وی، تبلیغ در فضای مجازی را یکی از سیاست‌های کلان دفتر خوزستان عنوان کرد و گفت: تبلیغ در فضای مجازی و رصد شبهات فرق ضاله یکی از عمده فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضای دفتر و دیگر مبلغان است که آثار مطلوبی در پی داشته است.

حجت‌الاسلام دبیری، در پایان، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به دفتر تبلیغات خوزستان شد و اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی همواره به‌عنوان پشتیبان حوزه‌های علمیه بوده و امروز این ارتباط باید بیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha