جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​در صورت ورود ترامپ به آمریکا، میلیون‌ها انگلیسی دست به تظاهرات می‌زنند

حوزه/یک نظرسنجی انجام شده نشان داد که یک نفر از هر ده نفر انگلیسی در صورت ورود ترامپ به انگلیس دست به تظاهرات خیابانی می‌زند که این به معنای برگزاری یک تظاهرات میلیونی علیه رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یک نظرسنجی جدید انجام شده توسط بنیاد تحقیقاتی «بی.ام.جی» از سوی وبلاگ سیاسی «لفت فود فوروارد» آشکار کرد تقریبا یک دهم مردم بالغ در انگلستان در صورت ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این کشور در سال جدید دست به راهپیمایی خواهند زد. این یعنی به طور بالقوه میلیون‌ها تن از انگلیسی‌ها ممکن است در پایان فوریه به جلوی سفارت آمریکا ریخته و اعتراض‌شان را به حضور ترامپ نشان دهند.

برگزارکنندگان این راهپیمایی از هم اکنون مردم را به شرکت در تظاهرات علیه ترامپ تشویق می‌کنند.

لازم به ذکر است ترامپ برای اولین بار در ژانویه 2017 زمانی که ترزا می نخست وزیر انگلستان از کاخ سفید بازدید کرد، مدت کوتاهی پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری قول بازدید از انگلیس را داده بود. درحالی که ترزا می اشتیاق زیادی به برقراری یک رابطه ویژه با رئیس جمهور جدید آمریکا داشت و می‌خواست اطمینان حاصل کند که روابط تجاری دو طرف پس از برکسیت همچنان پا برجاست، به نظر می‌رسد مردم این کشور نظر متفاوتی داشته باشند. زیرا برنامه ریزی‌های آن‌ها برای بازدید یکی پس از دیگری در پی تهدید مردم به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده مردمی تا به امروز متوقف شده بود.

گفتنی است درحالی که طی اعلام جدید سفیر آمریکا، ترامپ قرار است در ماه فوریه سال 2018 به انگلیس سفر کند، مردم این کشور از هم اکنون در حال آماده سازی برنامه ریزی تظاهرات هستند و ممکن است راهپیمایی گسترده‌ای در انتظار او باشد.

درحالی که بازنشر ویدئوهای اسلام ستیزانه ترامپ در توییتر خشم مردم این کشور را نسبت به ترامپ بیش از پیش کرده است، ترزا وی با وجود اینکه این اتفاق را یک اشتباه خواند حاضر نشد دعوتنامه خود را از رئیس جمهور اسلام هراس پس بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha