جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تهاجم فرهنگى استکبار مخصوص صنف و زمان و مکان خاصى نیست و همه جامعه اسلامی در معرض این آسیب قرار دارند و اگر مسئولان به این باور نرسند که تهاجم فرهنگی را باید جدی گرفت، هیچ کاری پیش نمی رود و دشمنان پیروز می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین،حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی صبح امروز در جمع  خانواده طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن امروز بی‌عفتی و بی‌حیایی را در جامعه ترویج می‌دهد و از طریق جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، برای تغییر ارزش‌های اسلامی وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید از فرزندان خود در مقابل هجمه دشمن مراقبت کنند، اظهار کرد: پدر و مادر وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید در این شرایط فرزندان خود را رها کنند.

امام جمعه شهرستان آوج  با اشاره به این که «آتش به اختیار» یعنی اقدام و عمل به موقع و انقلابی، تصریح کرد: تهاجم فرهنگى استکبار مخصوص صنف و زمان و مکان خاصى نیست و همه جامعه اسلامی در معرض این آسیب قرار دارند  و اگر مسئولان به این باور نرسند که تهاجم فرهنگی را باید جدی گرفت، هیچ کاری پیش نمی رود و دشمنان پیروز می شوند.

حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: روحانیت باید در هدایت فکری، دینی، سیاسی، اجتماعی و امور خیر در میان مردم پیشرو باشد، همان گونه که رهبر معظم انقلاب جلو دار این امور است و به جوانان اروپا و آمریکا نامه می نویسد.

وی در ادامه یادآور شد: از سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا ما را تحریم کرده و  تحریم ها همچنان ادامه دارد و تنها راه مبارزه با تحریم دشمنان اتکا به ظرفیت های درونی و اجرای درست اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha