دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پاکستان

موسسه خدمات رسانی و رفاهی بهداشتی پاکستان با همکاری مجلس وحدت مسلمین پاکستان قم کمک های غیر نقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاہ اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، بعد از وقوع زلزله ویرانگر در منطقه سر پل ذهاب کرمانشاه کمک های نقدی و غیر نقدی از سراسر کشور به این منطقه ارسال شد در این میان برخی از موسسات مردمی از سایر کشورهای اسلامی کمک های انسان دوستانه به این منطقه ارسال کردند.مردم پاکستان نیز از جمله گرو ه هایی هستند که کمک های خود را به دست زلزله زدگان کرمانشاه رساندند.

محمد جان حیدری مسئول امور فرهنگی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین الملل حوزه گفت: موسسه خدمات رسانی و رفاهی بهداشتی پاکستان باهمکاری مجلس وحدت مسلمین پاکستان قم   کمک غیر نقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاہ  تحویل نمایندہ موسسه امام رضا (علیہ السلام) جناب آقای لقمان پور تحویل داد.

 مسئول امور فرهنگی مجلس وحدت مسلمین پاکستان ادامه داد : این کمک  ناچیز از طرف خواهران وبرادران پاکستانی به برادران وخواهران مومن وانقلابی کرمانشاہ اهدا شد.

وی تصریح کرد : البته این کمک ها  ناچیز است ولی این کمک پیام ھمدلی و همبستگی و ایثار و روحیه تعاون بر اساس  نیکی و تقوا  را ہه همراہ دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha