سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده سیمای مرکز قزوین از ساخت فلم مستند فعالیت های تبلیغی و فرهنگی روحانیون حوزه علمیه استان در مناطق زلزله زده غرب کشور با عنوان «پنجره» خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین در روستای قره بلاغ اعظم از توابع شهرستان سرپل ذهاب گفت: خوشبختانه با همراهی اعضای گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین و حضور یک اکیپ حرفه ای در مناطق زلزله زده، بر آن شدیم که  علاوه بر فعالیت های گروه های جهادی استان و حضور موثر و با نشاط روحانیون در روستا های زلزله زده، یک فیلم مستند با عنوان «پنجره» تهیه شود. کار تصویربرداری از روستاها ی زلزله زده انجام شده و در ایام دی ماه از سیمای مرکز قزوین و شبکه افق پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: مرزنشینان قصرشیرین و سرپل ذهاب در طول سال های دفاع مقدس با تمام قدرت مقابل کفار بعثی ایستادگی کردند، لذا وظیفه اصلی مسئولین این است که بتوانند هر چه زودتر رفع نیازهای ضروری آنان از جمله ساخت مسکن مناسب را در دستور کار قرار دهند.

 حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حضور سپاه پاسداران استان قزوین در روستاهای زلزله زده  نشان دمی دهد که مردم دارالمومنین در عرصه های مختلف چه در دوران دفاع مقدس، چه  سازندگی و همچنین کمک به همنوعان نقش ارزشمند و ماندگاری دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha