پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زاهدی

حوزه/ استاندار قزوین گفت: دنیای امروز، دنیای تهاجم فرهنگی و مبارزه در میدان جنگ نرم است، از این رو اگر بخواهیم در شرایط ویژه امروز بهترین بازدهی را داشته باشیم باید خود را به ابزارهایی مطمئن نظیر نماز و فرائض دینی مجهز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،عبدالحمید زاهدی، پیش از ظهر امروز در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد، گفت: دنیای امروز، دنیای تهاجم فرهنگی و مبارزه در میدان جنگ نرم است، از این رو اگر بخواهیم در شرایط ویژه امروز بهترین بازدهی را داشته باشیم باید خود را به ابزارهایی مطمئن نظیر نماز و فرائض دینی مجهز کنیم.

وی با تاکید بر این که فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی می تواند تاثیر بسزایی در علاقه مندی نوجوانان و جوانان به نماز داشته باشد، افزود: در حال حاضر بسیاری از دانشمندان تاثیر نماز در کاهش آسیب های اجتماعی را محور فعالیت های پژوهشی خود قرار داده اند و نتایج حاصل از این پژوهش ها بر نقش غیر قابل انکار نماز در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید دارد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: از مهم ترین مباحث مد نظر در اجلاس نماز توجه به منویات مقام معظم رهبری است، از این رو باید با کمک کارشناسان ستاد اقامه نماز در پی تهیه برنامه های مختلف آموزشی و ترویجی با این محوریت، در جامعه داشته باشیم.

زاهدی با اشاره به این که مسئولین فرهنگی وظیفه دارند در مسیر ترویج نماز در بین نوجوانان وجوانان تلاش کنند، گفت: نماز یکی از راه‌های پیشگیری از جرم بوده و می‌توان با ترویج آن در جامعه از بروز جرم در سطح جامعه جلوگیری کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای ترویج و تبلیغ نماز استفاده کرد تا بتوان در پیشگاه خداوند و امام زمان (عج) سربلند شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha