چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی حضور در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مختاری گفت: انعکاس فعالیت ها ی علمی پژوهشی حوزه علمیه به مراکز علمی دنیا پدیده، بسیار مبارک و تاثیرگذاری است که شایسته است بیش از پیش این کار مهم و اساسی دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه علمیه قم در مصلای قدس قم، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه را مورد توجه قرارد داد و  گفت: خبرگزاری حوزه می تواند به خوبی فعالیت های پژوهشی درون حوزه را به مردم کشور و حتی خارج از کشور منعکس کند.

وی افزود: این رسانه به تعبیری پیشانی خبری حوزه است و جای خود را توانسته در میان رسانه ها باز کند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در دنیای امروز،افزود: رسانه حوزه علمیه نقش مهمی در انتقال و انعکاس پیشرفت ها و پژوهش های عمیق اسلامی به آحاد جامعه بر اساس کتاب و سنت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری گفت:  انعکاس این فعالیت ها به مراکز علمی دنیا پدیده بسیار مبارک و تاثیرگذاری است که شایسته است بیش از پیش این کار مهم و اساسی دنبال شود.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این رسانه می تواند عزت و اعتلای حوزه را به جهانیان منعکس کند و از این جهت این رسانه نعمت و غنیمت بزرگی است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha