پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میرمرشدی

حجت الاسلام میرمرشدی گفت: امام خمینی (ره) معادلات صهیونیست را به هم ریخت، تشکیل بسیج ۱۰۰ میلیونی جهان اسلام، بسیج ۲۰ میلیونی ایران، تقابل عملی در جنگ‌های داخلی و خارجی و تشکیل انقلاب اسلامی اثبات کرد جریان قدرت مهدوی جریان سست، شکننده و بی‌اصل و اساس نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد میرمرشدی، پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود شهید مدافع حرم حجت الاسلام سید نبی حسینی، در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان اظهار کرد: خصومت و دشمنی دشمنان علیه اسلام و انقلاب حد و مرز و پایانی ندارد.

وی با بیان اینکه همواره از صدر اسلام تا زمان کنونی دشمنان علیه اسلام  توطئه‌ها، فتنه‌ها، خصومت‌ها و دشمنی‌های متعددی داشته‌اند، گفت: در طول تاریخ یک جریان کاملاً پیچیده از یهود با همراهی جریانات نفاق حاکم که منجر به حکومت بنی‌عباس و بنی امیه و نظام سلطه‌جوی حال حاضر جهان شده است با همراهی احزاب مختلف علیه جبهه حق خصومت ورزیده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: علما ستیزی و جنگ و مقابله با علمای اسلام در زمان گذشته تا معاصر چون شهید اول، ثانی و ثالث، شهید شیخ نمر و شکنجه شیخ زکزاکی و بسیاری از موارد دیگر نشان از استمرار دشمنی سلطه‌جویان با اسلام است.

وی اذعان کرد: جریان سازی‌هایی که از سال 1917 میلادی توسط اعلامیه بالفور و حرکتی که در سال 1947 توسط سازمان ملل مبنی بر استقرار رژِیم اشغالگر اسرائیل صورت گرفت، کاملاً تقابل با اسلام ناب است.

حجت الاسلام میرمرشدی تأکید کرد: پروتکل یهود، 22 برنامه عملی برای تقابل با اسلام و مسلمین است، اعلام نتانیاهو مبنی بر اینکه بیت‌المقدس پایتخت 3 هزارساله یهودیان است نشان از شدت گرفتن دشمنی علیه اسلام است، شکل‌گیری مسیحیت صهیونیست نیز در این راستا بود.

وی یادآور شد: آنچه برای صهیونیست مهم است این که ایران، عراق، سوریه، یمن، بحرین و سرزمین‌های اسلامی که به نوعی با اسلام ناب گره‌خورده‌اند، با ناامنی دست خوش تجزیه شوند تا مهدی آل محمد (عج) ظهور نکند.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه عنوان کرد: امام خمینی (ره) معادلات صهیونیست ها را به هم ریخت، تشکیل بسیج 100 میلیونی جهان اسلام، بسیج 20 میلیونی ایران، تقابل عملی در جنگ‌های داخلی و خارجی و تشکیل انقلاب اسلامی اثبات کرد  که جریان قدرت مهدوی جریانی سست، شکننده و بی‌اصل و اساس نیست.

وی ادامه داد: صهیونیست با شعار اسرائیل بزرگ خوشحال و خوش‌خیال در حال کشتار در فلسطین بود که انقلاب اسلامی راه را برای جریان از نیل تا فرات مسدود کرد و نگاه‌های 70 ساله صهیونیست را به خواب آشفته تبدیل کرد.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: امروزه دشمن بر پایه یک مسیر جعلی، در مقابل با یک مهدوی اصیل است، جریان مسیحیت صهیونیست در حال آمار سازی دروغین برای نشر این جریان در جهان است.

وی بیان کرد: شهدایی که در قرن 21 ظهور می‌کنند، انسان‌های عجیبی هستند، امثال شهید حججی، شهید حجت‌الاسلام قنبری‌ها، شهید حجت الاسلام نبی حسینی از شهدای مدافع حرم حوزه علمیه اصفهان مصداق بارز این عجایب انسانی روزگار هستند.

حجت الاسلام میرمرشدی با بیان اینکه از خصایص شهید حجت الاسلام سید نبی حسینی، خادمی اهل‌بیت(ع) در حسینیه‌ها، تحصیل هم‌زمان حوزوی با کارگری روزانه بود، گفت: مهم‌تر از این مسائل، این است که شهید هرگز فراموش نکرد که ما در هزاره سوم باید زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی فاطمه شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروزه راه قدس از کربلا می‌گذرد را بهتر درک می‌کنیم، جاده تا بیت‌المقدس با عنایت خداوند هموار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha