پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیین تودیع و معارفه معاون اجرایی آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی سابق آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز طی مراسمی تودیع و هادی محمودنژاد نیز به عنوان مسؤول جدید این معاونت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی سابق آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و معرفی هادی محمودنژاد به عنوان معاون اجرایی جدید آستان ظهر امروز در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدجواد جهانگیرزاده طی سخنانی به تشریح گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی سال‌های اخیر پرداخت و گفت: امیدواریم خدمات انجام شده مورد رضای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها قرار گیرد.

همچنین، هادی محمودنژاد نیز به عنوان سخنران دیگر این مراسم با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حال گذر کردن از مراحل مختلف و حرکت به سوی پیشرفت است، مطرح کرد: به دنبال پیشبرد اهداف حرم مطهر به صورت علمی هستیم در حالی که جای پژوهش در آستان مقدس خالی است.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه خادمی این آستان مقدس افتخاری بزرگ است، گفت: باید قدردان این جایگاه باشیم و هر روز به خود یادآوری کنیم که عنایت کرده‌اند تا بتوانیم در این بارگاه حضور یابیم.

لازم به ذکر است: در حاشیه این مراسم کلیپی در مورد مهدی ایمانی شهید مدافع حرم و خادم رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha