شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
نشست دفتر تبلغات و قرارگاه خاتم الاوصیا

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستاآزاد، گفت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات در زمینه آسیب‌های اجتماعی و اعزام مبلغ متخصص و مشاور، تولید محتوای فرهنگی و آموزش مبلغان، فعالیت‌های ارزشمندی داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در نشستی با سیداحمد عبودتیان، مدیرعامل قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ع) که در سالن جلسات دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت، افزود: معتقد به تعامل و هم‌افزایی هستیم و  اگر در جایی ظرفیتی باشد، از آن استفاده کنیم.

وی گفت: باید به سمتی برویم که با تقویت مجامع خودجوش و حمایت از آنان و تعامل با نهادهای دیگر امور را پیش ببریم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در حیطه آسیب های اجتماعی، می توانیم تعاملات خوبی را با قرارگاه خاتم‌الاوصیا داشته باشیم.

وی عنوان داشت: از جمله فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی در زمینه آسیب های اجتماعی می توان به اعزام مبلغ متخصص و مشاور، تولید محتوای فرهنگی و آموزش مبلغان، اشاره کرد.

همچنین سید احمد عبودتیان، مدیرعامل قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا، ضمن ابراز خرسندی از سطح گسترده فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، بیان داشت: این رویکرد صحیح فرهنگی که در دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد بسیار خوب است، به خصوص این فضایی که برای گروه های تبلیغی مهیا شده است.

گفتنی است: در ادامه این نشست، اعضا به بحث و تبادل نظر در زمینه برخی مسائل فرهنگی و راهکارهای موجود در این عرصه پرداختند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha