یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ دبیر ستاد برگزاری نهم دی شهرستان تاکستان گفت: متاسفانه برخی به‌دنبال فراموشی فتنه ۸۸ و تطهیر سران فتنه هستند، در حالی که ملت ایران هرساله ۹ دی را پرشور‌تر از گذشته گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری حماسه نهم دی شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: بصیرت بالای مردم انقلابی ایران اسلامی که از حضور رهبر فرزانه انقلاب نشأت می گیرد موجب این پیروزی بزرگ شد.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در صدد تخریب، تضعیف و شکست انقلاب اسلامی ایران بوده اند و برای دست یافتن به اهداف شوم خود، همه راه های موجود را آزمایش کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان تصریح کرد: نهم دی‌ماه 88 برای همیشه در تاریخ ملت ایران ماندگار شد، چرا که اگر 22 بهمن 57 روز پیروزی جمهوری اسلامی بود، اما ۹ دی 88 روز مهم‌تری است، به این دلیل که به جهان ثابت شد نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌ ناپذیر بوده و روزی که اوج ولایت‌پذیری مردم ایران به نمایش گذارده شد.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد: باید عمق معنای حضور مردم حماسه نهم دی و دفاع و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی برای جامعه تبیین و تشریح شود.

وی اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در ۹ دی، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری تا آخر ایستاده‌اند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و پیام خود را که پیروی از ولایت فقیه و پشتیبانی از نظام بود به جهانیان مخابره کردند.

وی ادامه داد: آنچه در حماسه ۹ دی رخ داد، در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملا الهی بود که به هیچ‌وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبوده و نیست و این نکته همان است که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند و به آن تاکید کردند که «در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام گیرد، این کار خدا است، این دست قدرت الهی است، این چیزها دست من و امثال من نیست.

دبیر ستاد برگزاری نهم دی شهرستان تاکستان در پایان تصریح کرد: متاسفانه برخی به‌دنبال فراموشی فتنه 88 و تطهیر سران فتنه هستند، در حالی که ملت ایران هرساله 9 دی را پرشور‌تر از گذشته گرامی می‌دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha