پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام واثقی زاده

حوزه/ روحانی طرح هجرت بخش کوهساران و شهر هجدک از وعده مسئولین در رابطه با اعطای کانکس و تسهیلات ساخت مسکن برای مردم زلزله زده هجدک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام محمد جواد واثقی، روحانی طرح هجرت بخش کوهساران و شهر هجدک از وعده مسئولین در رابطه با اعطای کانکس و تسهیلات ساخت مسکن برای مردم زلزله زده هجدک خبر داد.

وی در رابطه با این موضوع گفت: طی جلسات جداگانه ای که امروز با حجت الاسلام علی تویسکرانی امام جمعه راور  و سید حسن میرصادقی فرماندار این شهرستان داشتم قرار بر اعطای کانکس و همچنین تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن به مردم زلزله زده هجدک و روستاهای اطراف شد.

این روحانی طرح هجرت درباره چگونگی اعطای این تسهیلات افزود: با توجه به صحبتهای انجام شده قرار بر این شد کانکس به آن دسته افرادی داده شود که حاضر به همکاری با شهرداری در تخریب منازل آسیب دیده خود شوند؛ در عوض فرمانداری با کمک شهرداری به صاحبان منازل علاوه بر کانکس، زمین و تسهیلات بلاعوض برای ساخت خانه اعطا می‎کند.

حجت الاسلام واثقی همچنین در رابطه با خانههای شهرک هجدک گفت: با توجه به اینکه ملکیت خانههای شهرک هجدک نامشخص است، مسئولین مربوطه در تلاشند با روشن ساختن ملکیت منازل شهرک هجدک به افرادی که در آن منازل سکونت داشتهاند تسهیلاتی برای بازسازی منازل اعطا کنند.

لازم به ذکر است که ملکیت خانههای شهرک هجدک پیشتر در اختیار معدن هجدک بوده است و اکنون تحت نظر شهرداری هجدک میباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha