شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدباقر عبادی

حوزه/نماینده مردم بیرجند ،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اشاعه حق رودربایستی با هیچ‌کس نداشته باشیم و باید با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع شود، چراکه مردم می‌خواهند با مفسدان اقتصادی از هر طیف و گروه و حزبی که هستند، به‌شدت برخورد شود و این مسیرها ممکن است چالش‌هایی نیز به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی، شب گذشته در جمع مردم خوسف اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای، تغییر سبک زندگی ماست و مهم‌ترین نهادی را که هدف گرفته‌اند نهاد مقدس خانواده است.

وی ادامه داد: اگر انسان نتواند بر قوه احساسات خود غلبه کند و علم داشته باشد و تقوا نباشد، نمی‌تواند جلوی آن را بگیرید، بلکه به‌واسطه تقوا می‌تواند بر احساسات خود غلبه کند و تقوا یعنی اینکه بتوانیم حب و بغض خودمان را مدیریت کنیم.

حجت الاسلام عبادی، بصیرت را توان مدیریت احساسات فردی دانست و افزود: نگذاریم حب به دنیا و حزب و گروه ما را از مسیر حق دور کند و فتنه‌ها در بزنگاه‌ها ما را متزلزل کند

وی تصریح کرد: در اشاعه حق رودربایستی با هیچ‌کس نداشته باشیم و باید با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع شود، چراکه مردم می‌خواهند با مفسدان اقتصادی از هر طیف و گروه و حزبی که هستند، به‌شدت برخورد شود و این مسیرها ممکن است چالش‌هایی نیز به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کسانی که می‌گویند چرا در عراق و سوریه می‌جنگیم، بدانند اگر در عراق و سوریه با داعش نمی جنگیدیم باید در بیرجند با داعش بجنگیم و هر هزینه ای در عراق و سوریه، امنیت خودمان را تأمین می‌کند.

وی گفت: گناه باعث می‌شود ما بصیرت نداشته باشیم، بنابراین برای داشتن بصیرت باید از گناه دوری کنیم و فرهنگ معنویت، پاکی طبع و فکر و اندیشه داشته باشیم که در بزنگاه‌ها بصیرت خودمان را از دست ندهیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: در فتنه 88 بودند کسانی که می‌دیدند و نمی دیدند می‌شنیدند و نمی شنیدند، برخی‌ها در سراب هستند و گمان می‌کنند اگر ولایت را رها کنند و به آن طرف بروند، به نوایی می‌رسند، که باید به آن‌ها گفت تاریخ را بخوان و عبرت بگیر.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی خاطرنشان کرد: یقیناً فتنه‌های دیگری در راه است و کسانی که قوه تحلیل درست و روحیه معنویت بالایی داشته باشند، از فتنه‌ها به سلامت عبور خواهند کرد.

در پایان حاضران شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و از فتنه بیزاری جستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha