دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)

حوزه/ به منظور توسعه ارتباطات و تبادل نظر و تجربیات و افزایش استفاده از ظرفیت های واحد آموزشی المصطفی مسئولین مجتمع آموزش عالی اصفهان از مجتمع عالی امام خمینی(ره) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این دیدار یک روزهحجت الاسلام و المسلمین ملکی رئیس جامعه المصطفی- واحد اصفهان و هیئت همراه از کتابخانه، سالن های همایش ، غذاخوری ، خوابگاه ها، و بخشها و معاونت های مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) بازدید داشتند و در نهایت در جلسه شورای هیئت رئیسه این مرکز حضور یافتند.
 در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین زارعان ضمن تقدیر و تشکر از حضورمهمانان، گزارشی از وضعیت و توفیقات مجتمع  در عرصه های مختلف ترسیم نمود و اظهار امیدواری کرد که این جلسات در سطح خرد و کلان توسعه یافته، موجب توان افزایی مضاعف گردد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ملکی، رئیس جامعه المصطفی- واحد اصفهان ضمن تشکر از حسن مهمان نوازی مجتمع آموزش عالی امام(ره) درخصوص ارتباط دوسویه و تعامل دو مجموعه در تمام عرصه ها اظهار داشت: اهداف و ماموریت های سازمانی مشابه و مشترک بین  دو مجموعه  جامعه المصطفی ظرفیت های بالقوه ای جهت همکاریها و مشارکتهای علمی ،پژوهشی و فرهنگی فراهم کرده است، چنانچه در گذشته این تعاملات در سطح خرد و کلان وجود داشته است و می توان با یک برنامه ریزی و تعامل دو سویه مناسب از این پتانسیل ها به خوبی استفاده کرد.
شایان ذکر است: در این دیدار ، معاونان  و روسای ادارات دو مجموعه  با برگزاری نشست های تخصصی، زمینه و شیوه های ارتقای تعامل و همکاری را بررسی کردند  که مسائل مطروحه در جلسه شورای هیئت رئیسه به صورت اجمالی جمع بندی گردید ومقرر شد مفاد این جلسات  به صورت   تفاهم نامه دو جانبه  مورد توافق دو طرف قرار گیرد.
برخی از توافقات اولیه این تفاهم‌نامه عبارت است از :استفاده از ظرفیت های  مطالعاتی، ،برگزاری دوره های کوتاه مدت ، برگزاری دوره های آموزش مکالمه عربی مشترک ، استفاده از ظرفیت های کتابخانه ای مشترک ، استفاده از امکانات  سیاحتی و زیارتی و کارمندی ، تعامل فعال و جدی در همایشها و جشنوارههای مشترک و یا غیر مشترک، استفا ه از ظرفیت های  اردوگاهی برای طلاب.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha