جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی‌اشرف علی‌محمدی 

حوزه/ امام جمعه کامیاران گفت: حماسه نهم دی پیام های بسیاری برای دول متخاصم و دشمنان داشت و اصلی ترین پیام آن این بود که ملت ایران همراه و همگام با ولایت فقیه است و هیچ عاملی نمی تواند این اتصال معنوی را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی‌اشرف علی‌محمدی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب، روحانیون و مردم کامیاران که در مراسم گرامیداشت ۹ دی شرکت کرده بودند، اظهار داشت: حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب ماندگار خواهد شد.

امام جمعه کامیاران ادامه داد: خوشبختانه در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران در همه برهه های خاص تاریخی ولایتمداری خود را نشان داده اند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث سال 88 و فتنه آن سال، گفت: بعد از انتخابات سال 88 کشور آبستن حوادث بسیاری بود که همه از ترفندهای دشمنان نشات می گرفت، ولی هوشیاری و بصیرت مردم خط بطلانی بر آنها بود.

حجت‌الاسلام علی‌محمدی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، اظهار داشت: امروز ملت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز بار دیگر قدرت ملی و انسجام اسلامی خود را به بدخواهان نشان دادند.

امام جمعه کامیاران  مردم را سرمایه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که این نظام در مسیر والای اسلامیت و نیز با پشتوانه مردم در حرکت است، هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین صدمه ای به آن برساند.

وی در پایان تاکید کرد: حماسه نهم دی پیام های بسیاری برای دول متخاصم و دشمنان داشت و اصلی ترین پیام آن این بود که ملت ایران همراه و همگام با ولایت فقیه است و هیچ عاملی نمی تواند این اتصال معنوی را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha