سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
یعقوبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به هوشیاری و بصیرت ملت ایران گفت: دشمنان به فکر توطئه و فتنه هستند، اما امروز مردم نشان دادند که همواره با ولایت همراه هستند و این حضور باطل‌السحر اقدامات بداندیشان بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد انقلاب بجنورد، اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی اجازه نخواهند داد تا کشور دچار اغتشاش شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران دیگر اجازه نخواهد داد کسی به هر بهانه‌ای در کشور شورش کند و فتنه داخلی راه بیندازد، گفت: دشمن سعی خواهد کرد در سالروز نابودی فتنه 88 فتنه دیگری را رقم بزنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی از فتنه 88 به‌عنوان حرکتی خزنده یاد کرد که می‌خواست اصل نظام اسلامی را نابود کند، اما مردم با خلق حماسه نهم دی چهره فتنه‌گر را افشا و رسوا کردند.

شورش و فتنه در کشور بی‌معنا است

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه شورش و فتنه در کشور بی‌معنا است، گفت: مردم هوشیار باشند که دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد و سعی خواهد کرد در سالروز نابودی فتنه 88 فتنه دیگری را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه ملت ما در حماسه نهم دی ریشه فتنه گران را خشکاند و ثابت کرد کسی در مقابل انقلاب اسلامی نمی‌تواند قد علم کند، افزود: آمریکا در میدان شکست‌خورده و اکنون حرفی برای گفتن ندارد زیرا حرف اول را ملت مسلمان و پیروان راه امام خامنه‌ای و امام خمینی(ره) می‌زنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب ما چشمه جوشانی است که آوازه آن به گوش تمام ملت دنیا رسیده که نمی‌توانند با ملت اسلامی ایران بجنگند.

وی گفت: مردم ما سه انقلاب را پشت سر گذاشتند که جرقه اول انقلاب در روز 22 بهمن زده شد و انقلاب دوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود و انقلاب سوم 9 دی بود که ملت ایران به دنیا ثابت کرد در هر صحنه‌ای نقش‌آفرین هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان برای آنان تصمیم بگیرند.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: ملت ایران با یوم‌الله‌هایی که رقم‌زده‌اند نشان داده‌اند که با جان‌ودل منتظر و آماده انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه حق راه را برای آزادگان جهان بازکرده است، افزود: امروز، جبهه حزب‌الله بر حزب الشیطان پیروز شد و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه این راه ادامه خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: در آستانه دهه چهارم انقلاب، حضور جانانه مردم این پیام را برای شورشگران دارد که هیچ گزند و آسیبی به مملکت نخواهد رسید، زیرا مردم همیشه در صحنه هستند.

وی با اشاره به هوشیاری و بصیرت ملت ایران گفت: دشمنان به فکر توطئه و فتنه هستند، اما امروز مردم نشان دادند که همواره با ولایت همراه هستند و این حضور باطل‌السحر اقدامات بداندیشان بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان ‌شمالی خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند و اجازه نمی‌دهند فتنه دیگری در جامعه رقم زده شود زیرا ملت مسلمان ایران همان‌طور که ریشه داعش را نابود کردند ریشه فتنه‌گر را هم نابود می‌کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد که حفظ اتحاد و همدلی در برابر فتنه‌های جدید استکبار، از بندهای آن بود که حاضران با تکبیر مهر تأیید به بندهای قطعنامه زدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha