چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید آیت الله خاتمی از مناطق زلزله زده کوهبنان

حوزه/ آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، امام جمعه کرمان از مناطق زلزله زده کوهبنان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، امروز از مناطق زلزله زده کوهبنان بازدید کردند.

این سفر امروز ظهر بلافاصله بعد از مراسم باشکوه گرامیداشت حماسه نه دی در شهر کرمان، انجام شد و طی آن  آیت الله خاتمی و حجت الاسلام  والمسلمین علیدادی از روستای گور و شهر کوهبنان بازدید و با مردم زلزله زده از نزدیک‌ دیدار کردند و در جریان مشکلات  و نیازهای آنان قرار گرفتند.

درضمن این سفر، مسوولین فرمانداری و هلال احمر شهرستان کوهبنان گزارش عملکرد خود را به آیت الله خاتمی و حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ارائه و کمبودها و نیازهای این مراکز را انتقال دادند.

آیت الله خاتمی و حجت الاسلام  والمسلمین علیدادی ضمن ابراز هم دردی با مردم زلزله زده، از مسوولین خواستند تا هرچه زودتر مشکلات زلزله زدگان برطرف گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha