سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت از رسانه ملی، گفت: صدا و سیما به عنوان مجموعه ای متشکل از تلاشگران متعهد به نظام و ولایت فقیه همواره تلاش داشته تا به وظیفه اصلی خود در راستای حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط گوناگون عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین، به نقش رسانه ملی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شبکه های ملی فرصت پرداختن به همه مسائل استانها، اقوام و فرهنگ ها را ندارند و این خلاء توسط مراکز استانی پوشش داده می شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما به عنوان مجموعه ای متشکل از تلاشگران متعهد به نظام و ولایت فقیه همواره تلاش داشته تا به وظیفه اصلی خود در راستای حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط گوناگون عمل کند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین، تولید مستند های فاخر از زندگی بزرگان علم و ادب استان و حوزه های علمیه را به عنوان یکی از مهمترین رسالت های صدا و سیما دانست و بیان داشت: معرفی زندگی شخصیت ها و علمای برجسته باعث شناخت نسل جدید از مفاخر گذشته خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت از رسانه ملی، افزود: از وظایف اصلی رسانه ملی این است که اعتقادات درست مردم را حفظ کند و نگذارد جابه‌جایی در این زمینه صورت بگیرد.

مهندس ابوالفضل معصومی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز قم نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده این مرکز، مهمترین رسالت این رسانه را برنامه سازی جهت جذب حداکثری مخاطب بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha