یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی دلدار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه مسئولان با مردم صادق باشند، گفت: اگر مسئولان وظایف خود را صادقانه انجام دهند، مشکلات بزرگ نشده و اعتراضی نیز رخ نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علی دلدار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت به گرانی ها، بیان کرد: مطالبه حق مردم است و باید به اعتراضات به شیوه صحیح رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مردم باید در تجمعات و اعتراضات بصیرت داشته باشند و زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم نکنند تا فتنه ای رخ ندهد، گفت: انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله خود فتنه های زیادی از سوی دشمن تجربه کرده است و در خنثی سازی همه این فتنه ها مردم نقش پررنگی ایفا کرده اند.

حجت الاسلام دلدار بیان کرد: فتنه گران به صورت نامرئی و با چهره حق به میدان می آیند تا مردم را فریب دهند و از این اعتراضات که رنگ و بوی مطالبه گری دارد، اهداف ضد انقلابی خود را دنبال کنند.

 وی با اشاره به آیات قرآن پیرامون فتنه بیان کرد: قرآن در آیه 217 سوره بقره می فرماید: «وَالْفِتْنَةُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ / ایجاد فتنه، (و محیط نامساعد، که مردم را به کفر، تشویق و از ایمان بازمی‌دارد) حتّی از قتل بالاتر است». این بیانگر اهمیت بالای این مسئله است و باید خواص جامعه بیشتر در این مورد به روشنگری بپردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: دشمن همواره برای ایجاد فتنه در کمین بوده و از هر فرصتی استفاده می کند، بنابراین مردم باید هوشیار و بیدار باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر مسئول با مردم صادقانه صحبت کند، مردم همواره پشت نظام هستند.

حجت الاسلام دلدار در پایان یادآور شد: اگر مسئولان وظایف خود را صادقانه انجام دهند، مشکلات بزرگ نشده و اعتراضی نیز رخ نمی دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha