سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سقای بی ریا

حوزه/ حوادث اخیر دست دشمن را رو کرد و نشان داد آنها عده و عُده ندارند، فکر می کردند با کشتن و اغتشاش، مردم با آنها همراه خواهند شد، ولی مردم فهمیدند و گرفتار توطئه نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند، کسانی که در این نظام مسئولیت دارند، مسئول هستند و دولت باید نسبت به این حوادث و مطالبات پاسخ گو باشد.

عضو هئیت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد: رئیس دولت نمی تواند خود را در موضع مطالبه گری قرار دهد، چون مسئول دولت است و بلکه باید پاسخ گوی نیازهای مردم باشد. مردم  مطالباتاتی دارند و مطالبات  آنها  به حق است و از مسئولین نظام می خواهند مشکلات را حل کنند.

وی افزود: دولت باید پاسخ های سنجیده به مردم دهد و سخن از جعبه سیاه و مو شکافی آن، در  حقیقت فرار از مسئله اصلی است. مردم باید مطالبه گری کنند و دنبال حق خودشان باشند. مردم بین مطالبه گری و اصل نظام تفکیک کرده اند، این را مردم می دانند.

 حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا گفت:.حوادث اخیر دست دشمن را رو کرد و نشان داد آنها عده و  عُده ندارند، فکر می کردند با کشتن و اغتشاش، مردم با آنها همراه خواهند شد، ولی مردم فهمیدند و گرفتار توطئه نشدند. دولت به جای مغالطه کردن به فکر حل مشکلات باشد و مردم مطالبه گری کنند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha