جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راهپیمائی ۱۴ دی ۹۶ مشهد

حوزه/ مردم شهیدپرور و انقلابی مشهد امروز در پاسخ به آشوب گری های اخیر، فریاد حمایت از انقلاب اسلامی و برائت از فتنه گران و استکبار سر دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مردم انقلابی و حزب اللهی مشهد در راهپیمایی عظیم با در دست داشتن پلاکاردها و فریاد شعارهایی مبنی بر حمایت از نظام، انقلاب و ولایت فقیه و نیز برائت از استکبار آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود، آشوب های هفته گذشته را محکوم کردند.

حاضران در این همایش بصیرتی، اقتدار و ایمان با شعارهای ضد آمریکایی و اسرائیلی، بر پایبندی خود به نظام و انقلاب تاکید کرده و از قوه قضائیه خواستند تا با مجرمان اغتشاشات هفه پیش برخورد قاطع داشته باشند.

شرکت کنندگان در این مراسم که از میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت  کردند، با تجمع در حرم مطهر امام هشتم(ع) سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی را استماع کردند.

در این مراسم، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، جمعی از علما، اساتید، روحانیون و طلاب این حوزه و اقشار مردم مشهد حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha