دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای از شیرزنان و دلیرمردان کُرد برای حضور در راهپیمایی فردا یکشنبه دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ای از از عموم مردم استان کردستان، طلاب، حوزیان؛ روحانیون، دانشجویان و ... برای حضور در راهپیمایی عظیم فردا یکشنبه 17 دی ماه دعوت به عمل آورد.

حوزه علمیه استان کردستان در این بیانیه آورده است: ملت ایران در  طول عمر انقلاب شکوهمند همیشه پشتیبان نظام و ولایت بوده اند و هرگز فرصتی برای جولان فرصت طلبان و بدخواهان را نداده اند.

مردم ایران اسلامی همانند کوهی استوار با قلبی مملو از عشق به ولایت و رهبری در مقابل دسیسه های دشمنان و بدخواهان این نظام الهی ایستاده اند و این امر را بارها با شرکت در حماسه های ملی به منصه ظهور گذاشته اند.

امروز ایران عزیز به مانند خاری در چشم دشمنان اسلام و دل نگراننان وحدت مسلمین و امت اسلام است. امروز ایران پایه ها و ستون های استبداد را در منطقه و جهان به لرزه درآورده است و این امر محقق نگردیده؛ مگر با استواری و همراهی این ملت بزرگ و همیشه در صحنه.

حوزه علمیه استان کردستان ضمن دعوت از مردم سلحشور، مومن و انقلابی استان کردستان و دیگر شهرستانهای تابعه برای حضور در راهپیمایی مردمی فردا یکشنبه 17 دیماه، بار دیگر دستان فتنه گران و اغتشاش گران و ایادی استکبار را نمایان خواهند کرد و یادآور آرمانهای امام راحل، شهدا و امام خامنه ای خواهند بود. ان شاء الله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha