پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به اقدامات وحشیانه آشوبگران در به آتش کشیدن مسجد، حوزه های علمیه، قرآن و …، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل اغتشاشات شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  مرتضی کریمی، صبح امروز در بازدید از حوزه علمیه شهرستان تاکستان ضمن اظهار تاسف از این واقعه اخیر در این شهر گفت: تعدادی از حاضرین در اعتراضات افرادی بودند که نسبت به مسائل اقتصادی نگرانی هایی داشتند و باید به این جوانان تفهیم شود که  این حرکت‌ها در جای دیگری ترسیم می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان از توفیقات انقلاب اسلامی عصبانی هستند، چرا که ایران در مسائل بین‌المللی دست برتری در حوزه‌های سیاسی داشته و کشورهای سوریه، عراق و ... را زیر چتر حمایتی خود قرار داده است، چرا که امنیت واقعی کشور ما در گروی حمایت از آن‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ایجاد ناآرامی و آشوب در همه نظام‌های دنیا محکوم است و قطعاً در کشور ما نیز این موضوع محکوم خواهد بود، چراکه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد اموال عمومی به آتش کشیده و تخریب شود و یا بیت‌المال تضییع و به جان و مال مردم تعرض شود.

حجت الاسلام  کریمی،مهم ترین هدف دشمن را  ایجاد آشوب و اخلال در امنیت کشور دانست و گفت: دشمن برای مقابله با ما سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد،اما هدف کوتاه مدت دشمن به هم زدن امنیت کشور است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: طبق شواهدی که وجود دارد پشت صحنه اغتشاشات اخیر آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنها همچون رژیم وهابی آل سعود قرار داشتند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات وحشیانه آشوبگران در به آتش کشیدن مسجد، حوزه های علمیه، قرآن و …، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل اغتشاشات شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha